W grudniu 2017 roku ruszyła kampania społeczna pod nazwą #SztafetaCiepła, której towarzyszy zbiórka funduszy. Akcja jest wspólną inicjatywą stworzoną przez agencję Cape Morris oraz UNICEF Polska.
Do kampanii została wykorzystana nowa funkcjonalność Facebooka, umożliwiająca przekazanie darowizny na cel charytatywny bezpośrednio przez stronę. Dzięki temu uczestnicy, oprócz wpłacenia datku, zachęcają do pomocy kolejnych użytkowników portalu społecznościowego. Do wzięcia udziału w akcji #SztafetaCiepła zaproszono też osobistości ze świata mediów i kina.
Czytaj więcej:
Robisz zbiórkę pieniędzy? Wejdź na Facebooka
Facebook zaprezentował narzędzia dla organizacji non-profit
Wspólnie zebrane środki UNICEF Polska przeznaczy na zakup produktów, takich jak ciepłe ubrania, koce, opał, które są niezbędne do przetrwania zimy dzieciom w Syrii.
Agencja Cape Morris już drugi raz wspiera akcję UNICEF Polska.
(jg)