Na rynku pojawiła się platforma e-commcerce dla internetowych twórców. Start-up działający pod nazwą Fansi został założony przez agencję influencermarketingową BrandBuddies.
Platofma Fansi ma umożliwić influencerom „monetyzację swojej popularności”. Będą mogli „dzielić się swoją wiedzą, jak również autorskimi produktami, usługami oraz doświadczeniami. Jak wyjaśnia marka, usługi cyfrowe influencerów będą mogły być sprzedawane w kategoriach takich jak: fansi Class czy fansi Video. Poza tym dostępne będą produkty cyfrowe, jak e-booki, oraz produkty fizyczne. W kategorii jest fansi Experience będą z kolei dostępne „doświadczenia, które można przeżywać wspólnie z idolami”.
Jak czytamy w komunikacie, influencerzy mogą stworzyć własne produkty, będą też mogli skorzystać z doradztwa, które oferuje platforma. Fansi będzie dla niektórych twórców pełnić również funkcję wydawcy.
Twórcy platformy przekazują, że ponad połowa użytkowników social mediów jest zainteresowana zakupem produktów od influencerów, a aż 82,5 proc. badanych internetowych twórców nie posiada własnych produktów na sprzedaż.
Wprowadzeniu platformy ma towarzyszyć kampania reklamowa w social mediach, w tym w kanałach influencerów. (mb)