Już 27-28 listopada 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie będzie miała miejsce kolejna edycja wydarzenia kreatywnego Imagination Day. Tegoroczna odsłona ma otworzyć nowy rozdział w historii konferencji – przeszła ona bowiem rebranding, który stanowi nie tylko zmianę wizualną, lecz także krok w stronę dalszej profesjonalizacji wydarzenia i budowania jego pozycji w Europie.
Organizatorem Imagination Day jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, będące oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.
Tegoroczna odsłona konferencji będzie obfitowała w kreatywnych liderów i liderki globalnych agencji, artystów i artystki, projektantów i projektantki, muzyków, reżyserów i reżyserki a także niezależnych twórców i twórczyń, którzy mają za zadanie na nowo zdefiniować pojęcie kreatywności.
Wśród prelegentów i prelegentek konferencji znajdą się przedstawiciele wiodących globalnych marek i agencji kreatywnych – od Apple’a i Bang & Olufsen, przez DDB Worldwide i BBDO, po ekspertów związanych z WARC i Cannes Lions. Na scenie staną także osoby kreujące przyszłość branży. W programie wydarzenia przewidziano m.in. pokaz najlepszych kampanii z Cannes Lions oraz wystąpienia zarówno gości z globalnych agencji, jak i wielu niezależnych twórców.
Organizatorzy konferencji informują, że będzie prowadzony również nabór prelegentów w ramach „Call for Content”. Poszukiwani będą twórcy, innowatorzy, artyści i myśliciele z całego świata, którzy zechcą podzielić się swoimi historiami, projektami i ideami na scenie Imagination Day. Podczas wydarzenia wystąpią też laureaci konkursów KTR i Innovation.
W programie konferencji znajdą się światowej klasy case studies, przełomowe insighty, odważne idee i praktyczne strategie dla marketerów i marketerek, twórców i twórczyń, Brand Managerów i Managerek i liderów i liderek innowacji, przestrzeń do networkingu z ponad 650 uczestnikami oraz przestrzeń do otwartego dialogu, dzielenia się doświadczeniami i nawiązywania nowych kontaktów.
Za rebranding wydarzenia odpowiada agencja 247Studio we współpracy ze studiem Ars Thanea oraz PlaygroundWarsaw. Strona została wykonana przez firmę Gridaly.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie.
PRoto jest partonem medialnym wydarzenia. (ao)