sobota, 18 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościRynek eventów domeną PR-owców

Rynek eventów domeną PR-owców

Coraz więcej agencji PR specjalizuje się w organizacji wydarzeń. Powód? Klienci domagają się kompleksowej usługi – zauważa MICE Poland. Agencje eventowe nie chcą jednak pozostać w tyle i organizują działy komunikacji.

Zdanie komentatorów rynku wypowiadających dla MICE Poland jest to już powszechny trend. Co więcej, będzie on postępował. Potencjalni klienci życzą sobie usług promocyjnych na wielu frontach jednocześnie. „(…)takie mieszanie kompetencji wy­muszane jest przez prawo rynku i klientów (…)” – zauważa Agnieszka Grzybowska, event manager w Al­ternatywa Events. Potwierdza to  Jadwiga Święcicka-Stępniak, dyrektor biura Związku Firm Public Relations. Jej zdaniem event jest doskonałym narzędziem PR, w związku z tym rosnący udział agencji PR-owych w rynku wydarzeń nie powinien dziwić. Z kolei Andrzej Bagniuk, prezes Stowarzyszenia Bran­ży Eventowej precyzuje, że w przypadku PR-owców chodzi raczej o wsparcie szerszych działań promocyjnych i organizację prostych wydarzeń. W dodatku agencje PR same oferując organizację eventów jak uzupełnienie usług, często zlecają je podwykonawcom. „Przy­gotowanie eventu to poten­cjalnie bardzo skomplikowa­ne przedsięwzięcie, nawet je­żeli jest to wydarzenie na ma­łą skalę. Warto powierzyć jego organizację specjalistom, o ile nie dysponuje się własną kadrą eventowa” – podsumowuje Bagnisk. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj