W połowie lipca 2018 roku RynekPierwotny.pl odświeżył identyfikację wizualną – wprowadził nowe logo i claim. Działania portalu mają być odpowiedzią na zmieniające się otoczenie oraz oczekiwania klientów, a także podkreślać znaczenie marki.
„Logotyp wykorzystuje dotychczasową zielono-różowo-niebieską kolorystykę stosowaną w komunikacji portalu, natomiast znany już z poprzednich logotypów – dom, może być obecnie wykorzystywany, jako samodzielny znak, mając również wyraz symboliczny” – czytamy w przesłanym materiale prasowym.
Hasło „Znajdź i zamieszkaj” ma odzwierciedlać filozofię firmy, czyli „szybki i prosty dostęp do tysięcy ofert nieruchomości”, z których potencjalni klienci mogą „w przyjemny sposób” wybrać ofertę odpowiadającą ich potrzebom – informuje portal.
Poprzednie logo
„Nie chcieliśmy wprowadzać rewolucji. Bardziej zależało nam na tym, aby utrwalić wizerunek przyjaznego i intuicyjnego portalu, który w ciągu ostatnich lat pomógł dziesiątkom tysięcy osób znaleźć ich wymarzone mieszkanie. Dlatego w dalszym ciągu w centrum naszego brandu jest dom, którego na pewnym etapie życia każdy z nas zaczyna szukać” – mówi Grzegorz Kurowski, prezes Property Group, wydawcy portalu RynekPierwotny.pl.
Poprzednie logo towarzyszyło marce od 2011 roku.
Za przygotowanie nowej identyfikacji odpowiada zespół kreatywny portalu RynekPierwotny.pl. (ak)