Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rządowe instytucje promują znak „Produkt polski”. krajowy ośrodek wsparcia rolnictwa realizuje z ministerstwem rolnictwa i rozwoju wsi kampanię informacyjną, która ma zwiększyć świadomość konsumentów na temat znaku „produkt polski”. instytucje stworzyły broszury informacyjne, banery i plakaty „kupuj świadomie”, prosząc środowisko rolnicze o ich rozpowszechnianie. kampanijny spot „produkt polski”, który nawiązywał do odbywających się wówczas świąt wielkanocy, kowr i mrirw udostępniło jeszcze w kwietniu 2019 roku. teraz, we wrześniu, instytucje wyemitują materiał informacyjny w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i rozgłośni radiowej (proszą też o pomoc sieci handlowe i instytucje publiczne), by dotrzeć do konsumentów. planują ponadto cykl szkoleń pod szyldem „akademia polska”, w ramach których będą wyjaśniać rolnikom i regionalnym producentom zasady, kryteria i zalety stosowania oznaczeń „produkt polski”. znak funkcjonuje w przestrzeni publicznej od początku 2017 roku. ministerstwo przygotowało go, by ułatwić konsumentom rozpoznanie produktów, które powstały z polskich surowców. każdy producent, który spełni opisane na stronie kryteria, może bezpłatnie i bez rejestracji posługiwać się oznaczeniem „produkt polski”. w ostatnich miesiącach mrirw podjęło także inicjatywę , w ramach której planuje promować kraj za pomocą kanonu polskiej kuchni. chce też stawiać na piwo znad wisły. czytaj też: polskie piwa mają promować kraj za granicą. (mp).
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa realizuje z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi kampanię informacyjną, która ma zwiększyć świadomość konsumentów na temat znaku „Produkt polski”. Instytucje stworzyły broszury informacyjne, banery i plakaty „Kupuj świadomie”, prosząc środowisko rolnicze o ich rozpowszechnianie.
Kampanijny spot „Produkt polski”, który nawiązywał do odbywających się wówczas świąt Wielkanocy, KOWR i MRiRW udostępniło jeszcze w kwietniu 2019 roku. Teraz, we wrześniu, instytucje wyemitują materiał informacyjny w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i rozgłośni radiowej (proszą też o pomoc sieci handlowe i instytucje publiczne), by dotrzeć do konsumentów. Planują ponadto cykl szkoleń pod szyldem „Akademia Polska”, w ramach których będą wyjaśniać rolnikom i regionalnym producentom zasady, kryteria i zalety stosowania oznaczeń „Produkt polski”.
Znak funkcjonuje w przestrzeni publicznej od początku 2017 roku. Ministerstwo przygotowało go, by ułatwić konsumentom rozpoznanie produktów, które powstały z polskich surowców. Każdy producent, który spełni opisane na stronie kryteria, może bezpłatnie i bez rejestracji posługiwać się oznaczeniem „Produkt polski”. W ostatnich miesiącach MRiRW podjęło także inicjatywę, w ramach której planuje promować kraj za pomocą kanonu polskiej kuchni. Chce też stawiać na piwo znad Wisły.
Czytaj też: Polskie piwa mają promować kraj za granicą
(mp)