Juliusz Głuski, były rzecznik UEFA EURO 2012 w Polsce, założył agencję public relations Image Doctors. Jest jej prezesem.
Image Doctors zajmie się zarządzaniem wizerunkiem klientów korporacyjnych oraz indywidualnych, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kryzysowego. W swoim pakiecie usług oferuje również działania z zakresu media relations (outsourcing biur prasowych), e-PR, social media marketingu. Agencja zapowiada również uruchomienie programu szkoleń medialnych z udziałem czołowych polskich dziennikarzy i producentów radiowych, i telewizyjnych.
Głuski, jako rzecznik prasowy UEFA Euro 2012 w Polsce, odpowiadał za kontakty z polskimi oraz zagranicznymi mediami, strategie komunikacyjne UEFA w Polsce, prowadził też działania promocyjne (projekt Przyjaciele UEFA EURO 2012). Współorganizował ponadto najważniejsze wydarzenia medialne poprzedzające turniej. „To, czego nauczyłem się podczas Turnieju UEFA EURO 2012, w tej chwili pragnę wykorzystać we własnej działalności” – tak tłumaczy zakończenie swojego trzyletniego kontraktu. Głuski w swoim dorobku ma też doświadczenie medialne. Przez kilkanaście lat był dziennikarzem radiowym i telewizyjnym, m.in. w Wiadomościach TVP 1, Panoramie TVP 2, Sygnałach Dnia w Programie I Polskiego Radia, a także redaktorem działu zagranicznego Gazety Wyborczej oraz dziennikarzem działu gospodarczego tygodnika Polityka.
Dyrektorem zarządzającym agencji została Iga Wijas, były PR-owiec w agencji kreatywnej Adbirds i specjalista ds. relacji z mediami Sojuszu Lewicy Demokratycznej. (es)