Jak podają Super Nowości, dopiero po trzech tygodniach od ukazania się ogłoszenia na stanowisko dyrektora wydziału promocji, kultury i sportu, do rzeszowskiego Urzędu Miasta wpłynęły oferty. W ostatnim dniu przyjmowania aplikacji nadeszło 9 zgłoszeń. W przyszłym tygodniu zbierze się komisja konkursowa.
Jak czytamy w tekście, przed nowym rzecznikiem stoi duże wyzwanie, bo dotychczasowy szef promocji, Tadeusz Szylar, popełnił wiele błędów. „Fatalna reklama Grand Prix w Siatkówce Kobiet, do tego nie najlepiej zorganizowany i zareklamowany II Ogólnopolski Festiwal Kina Offowego i brak spójnej wizji na promowanie Rzeszowa”.
Zdaniem Tomasza Solińskiego, specjalisty ds. PR w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, aby być skutecznym, przyszły dyrektor „musi mieć wsparcie radnych, prezydenta i… pieniądze na działanie”. A według nieoficjalnych informacji, prezydent Tadeusz Ferenc nie do końca jest przekonany do agresywnej polityki promocyjnej. (jcm)