Prezydent Rzeszowa, Tadeusz Ferenc, stworzył nowe stanowisko ds. liftingu wizerunku miasta. Aplikacje można było składać do wczoraj. Już wkrótce dowiemy się, kto zajmie się m.in. kampaniami informacyjnymi i komunikacją z mieszkańcami.
Do tej pory za wizerunek miasta odpowiedzialne były: Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej oraz Biuro Prasowe. W zakresie obowiązków nowego specjalisty ds. komunikacji społecznej w Urzędzie Miasta Rzeszowa jest m.in. kreowanie pozytywnego wizerunku miasta, w tym koordynowanie informacji wypływających z urzędu. W ogłoszeniu czytamy ponadto o: „dbałości o spójność, zrozumiałość i jednoznaczność informacji zawartych w materiałach informacyjnych przekazywanych na zewnątrz urzędu przez wydziały i jednostki organizacyjne, w szczególności przez Biuro Prasowe, Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej, Wydział Kultury, Sportu i Turystyki oraz Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańców”.
Jak informuje Gazeta Wyborcza, stworzone przez prezydenta nowe stanowisko ma być samodzielne, zatrudniony na nim pracownik nie będzie podlegać pod żaden z wydziałów, ale bezpośrednio prezydentowi. Jednym z wymagań, jakie postawiono kandydatom, jest umiejętność pracy w stresie. Inne wymagania to: doskonała znajomość planów inwestycyjnych i rozwojowych miasta oraz „pełna wiedza na temat dotychczasowych osiągnięć i przedsięwzięć podejmowanych w celu rozwoju”. „Zawsze zależało nam na wizerunku miasta i wsłuchiwaniu się w opinię mieszkańców na temat miasta, po to, by odpowiadać na oczekiwania” – podkreśla na łamach gazety Katarzyna Pawlak z biura prasowego Urzędu Miasta Rzeszowa. (es)