The Holmes Report ogłosił listę kampanii nominowanych do EMEA SABRE Awards 2017.
W kategorii „The Baltic” jury wyróżniło projekt „Śniadanie daje moc”, który zrealizowała agencja Garden of Words. O nagrodę i tytuł najlepszej kampanii w tej kategorii powalczą także MSLGROUP Poland za „Skarb Nathana Drake’a” zrealizowany dla PlayStation Poland, Fleishman-Hillard za projekt „Koalicja Bezpieczni w Pracy” przygotowany dla CWS-boco. Jury doceniło również akcję społeczną „Schizophrenia. Unconventional Use of Traditional PR Tools – The Key to Success” zrealizowaną przez BrandLab dla Janssen-Cilag Polska.
W kategorii „Corporate and social responsibility” znalazł się projekt Walk PR przygotowany dla Grupy Adamed pt. „Adamed SmartUp”.
Polski akcent znajdziemy też w kategorii „Public education”. Partner of Promotion, którą nominowano za kampanię „I LOVE WARSAW!” zrealizowaną dla Ghelamco Poland, powalczy w kategorii „Real estate and construction”. Ta agencja ma też szansę na statuetkę w kategorii „Government agencies” za projekt „Open a Door to Izrael” przygotowany dla Ambasady Izraela w Polsce.
Wyróżniono także działania Publicon dla akcji #MeetMyChoice dla klienta Association of Business Service Leaders. Agencja powalczy z innymi nominowaymi w kategorii „Associations”. W kategorii „Educational Cultural Institutions” nominowano agencję LEWIS za projekt BIBLIA AUDIO.
Pełna lista nominowanych znajduje się tutaj. (mw)