Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
SABRE Awards 2018 rozdane. Wśród wyróżnionych polskie agencje. konkurs sabre awards, organizowany przez the holmes report, został rozstrzygnięty w regionie emea. na gali, która odbyła się 23 maja 2018 roku w amsterdamie, ogłoszono listę kilkudziesięciu zwycięskich projektów zgłoszonych przez specjalistów od public relations. wśród wyróżnionych znalazły się też polskie agencje. złotą statuetkę sabre award w kategorii technology: hardware otrzymała warszawska firma d*fusion communication za kampanię surface antyluwr tworzoną dla microsoft poland. ten sam projekt otrzymał też wyróżnienie („certificate of excellence”) w kategorii best use of ilustrations+photography w konkursie in2 sabre awards, w którym nagradzane są najlepsze innowacje i insighty. celem kampanii było ukazanie twórczych możliwości drzemiących w komputerze surface pro i zachęcenie internautów do „poprawiania” klasycznych dzieł sztuki i nadawania im nowoczesnego wyglądu. to wszystko odbywało się w ramach cyfrowego muzeum malarskiego przypominającego francuski luwr widziany w krzywym zwierciadle. agencja d*fusion communication wygrała jeszcze w kategorii best influencer programs+endorsements (paid) konkursu in2 sabre awards – jury doceniło projekt #dotknijemocji stworzony dla canon poland. był on też nominowany do złotej statuetki sabre award w kategorii baltic. celem kampanii była promocja rozwiązań związanych z drukarkami marki canon i podkreślenie sentymentalnej wartości, jaką mają drukowane zdjęcia, które są nośnikami wspomnień i emocji. z amsterdamu swoją statuetkę przywiozła też agencja fleishmanhillard warsaw. jury konkursu in2 sabre awards wyróżniło w kategorii pr agency citizenship projekt „nadzieja na mundial”, który miał na celu pomaganie dzieciom z domów dziecka i domów opieki oraz zorganizowanie mistrzostw świata domów dziecka w piłce nożnej. warszawska firma realizowała projekt pro bono. w konkursie sabre awards nominowane były też inne kampanie stworzone w polsce – „mamo, pić!” autorstwa hill+knowlton poland dla coca-cola poland, „#podajdalej” agencji walk pr dla traficara, „jestem firmą” idea banku oraz „soki i musy – witaminy w smart formie” wykonane przez fleishmanhillard warsaw dla krajowej uniii producentów soków. czytaj też: „mamo, pić!” – kampania dla kropli beskidu. traficar. historia o tym, jak mieć auto, nie mając auta. pełna lista zwycięskich projektów w konkursie sabre awards dostępna jest na stronie. w przypadku wyróżnień w in2 sabre awards – informacje można znaleźć tutaj. (mp).
Konkurs SABRE Awards, organizowany przez The Holmes Report, został rozstrzygnięty w regionie EMEA. Na gali, która odbyła się 23 maja 2018 roku w Amsterdamie, ogłoszono listę kilkudziesięciu zwycięskich projektów zgłoszonych przez specjalistów od public relations. Wśród wyróżnionych znalazły się też polskie agencje.
Złotą statuetkę SABRE Award w kategorii Technology: Hardware otrzymała warszawska firma d*fusion communication za kampanię Surface AntyLuwr tworzoną dla Microsoft Poland. Ten sam projekt otrzymał też wyróżnienie („Certificate of Excellence”) w kategorii Best Use of Ilustrations+Photography w konkursie In2 SABRE Awards, w którym nagradzane są najlepsze innowacje i insighty. Celem kampanii było ukazanie twórczych możliwości drzemiących w komputerze Surface Pro i zachęcenie internautów do „poprawiania” klasycznych dzieł sztuki i nadawania im nowoczesnego wyglądu. To wszystko odbywało się w ramach cyfrowego muzeum malarskiego przypominającego francuski Luwr widziany w krzywym zwierciadle.
Agencja d*fusion communication wygrała jeszcze w kategorii Best Influencer Programs+Endorsements (Paid) konkursu In2 SABRE Awards – jury doceniło projekt #dotknijemocji stworzony dla Canon Poland. Był on też nominowany do złotej statuetki SABRE Award w kategorii Baltic. Celem kampanii była promocja rozwiązań związanych z drukarkami marki Canon i podkreślenie sentymentalnej wartości, jaką mają drukowane zdjęcia, które są nośnikami wspomnień i emocji.
Z Amsterdamu swoją statuetkę przywiozła też agencja FleishmanHillard Warsaw. Jury konkursu In2 SABRE Awards wyróżniło w kategorii PR Agency Citizenship projekt „Nadzieja na mundial”, który miał na celu pomaganie dzieciom z domów dziecka i domów opieki oraz zorganizowanie Mistrzostw Świata Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Warszawska firma realizowała projekt pro bono.
W konkursie SABRE Awards nominowane były też inne kampanie stworzone w Polsce – „Mamo, pić!” autorstwa Hill+Knowlton Poland dla Coca-Cola Poland, „#podajdalej” agencji Walk PR dla Traficara, „Jestem firmą” Idea Banku oraz „Soki i musy – witaminy w SMART formie” wykonane przez FleishmanHillard Warsaw dla Krajowej Uniii Producentów Soków.
Czytaj też: „Mamo, pić!” – kampania dla Kropli Beskidu
Traficar. Historia o tym, jak mieć auto, nie mając auta
Pełna lista zwycięskich projektów w konkursie SABRE Awards dostępna jest na stronie. W przypadku wyróżnień w In2 SABRE Awards – informacje można znaleźć tutaj. (mp)