Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 27 maja, 2025
Strona głównaAktualnościSABRE Awards 2018 rozdane. Wśród wyróżnionych polskie agencje

SABRE Awards 2018 rozdane. Wśród wyróżnionych polskie agencje

Konkurs SABRE Awards, organizowany przez The Holmes Report, został rozstrzygnięty w regionie EMEA. Na gali, która odbyła się 23 maja 2018 roku w Amsterdamie, ogłoszono listę kilkudziesięciu zwycięskich projektów zgłoszonych przez specjalistów od public relations. Wśród wyróżnionych znalazły się też polskie agencje.

Złotą statuetkę SABRE Award w kategorii Technology: Hardware otrzymała warszawska firma d*fusion communication za kampanię Surface AntyLuwr tworzoną dla Microsoft Poland. Ten sam projekt otrzymał też wyróżnienie („Certificate of Excellence”) w kategorii Best Use of Ilustrations+Photography w konkursie In2 SABRE Awards, w którym nagradzane są najlepsze innowacje i insighty. Celem kampanii było ukazanie twórczych możliwości drzemiących w komputerze Surface Pro i zachęcenie internautów do „poprawiania” klasycznych dzieł sztuki i nadawania im nowoczesnego wyglądu. To wszystko odbywało się w ramach cyfrowego muzeum malarskiego przypominającego francuski Luwr widziany w krzywym zwierciadle.

Agencja d*fusion communication wygrała jeszcze w kategorii Best Influencer Programs+Endorsements (Paid) konkursu In2 SABRE Awards – jury doceniło projekt #dotknijemocji stworzony dla Canon Poland. Był on też nominowany do złotej statuetki SABRE Award w kategorii Baltic. Celem kampanii była promocja rozwiązań związanych z drukarkami marki Canon i podkreślenie sentymentalnej wartości, jaką mają drukowane zdjęcia, które są nośnikami wspomnień i emocji.

Z Amsterdamu swoją statuetkę przywiozła też agencja FleishmanHillard Warsaw. Jury konkursu In2 SABRE Awards wyróżniło w kategorii PR Agency Citizenship projekt „Nadzieja na mundial”, który miał na celu pomaganie dzieciom z domów dziecka i domów opieki oraz zorganizowanie Mistrzostw Świata Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Warszawska firma realizowała projekt pro bono.

W konkursie SABRE Awards nominowane były też inne kampanie stworzone w Polsce – „Mamo, pić!” autorstwa Hill+Knowlton Poland dla Coca-Cola Poland, „#podajdalej” agencji Walk PR dla Traficara, „Jestem firmą” Idea Banku oraz „Soki i musy – witaminy w SMART formie” wykonane przez FleishmanHillard Warsaw dla Krajowej Uniii Producentów Soków.

Czytaj też: „Mamo, pić!” – kampania dla Kropli Beskidu

Traficar. Historia o tym, jak mieć auto, nie mając auta

Pełna lista zwycięskich projektów w konkursie SABRE Awards dostępna jest na stronie. W przypadku wyróżnień w In2 SABRE Awards – informacje można znaleźć tutaj. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj