piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościSABRE Awards 2021: Hill+Knowlton Strategies Poland najlepszą firmą PR w CEE, nagroda...

SABRE Awards 2021: Hill+Knowlton Strategies Poland najlepszą firmą PR w CEE, nagroda regionalna dla Partner of Promotion

SABRE Awards EMEA 2021 – międzynarodowy konkurs branży public relations, organizowany przez PRovoke Media – wyłonił tegorocznych zwycięzców. Wśród nich znalazły się firmy z Polski: Hill+Knowlton Strategies Poland oraz Partner of Promotion.

Zobacz też: Polskie projekty nominowane do SABRE Awards 2021!

Agencja Hill+Knowlton Strategies Poland otrzymała tytuł „2021 Central & Eastern European Consultancy of the Year”. Została wybrana w tamach procesu badawczego obejmującego ponad 200 zgłoszeń i spotkań z najlepszymi firmami PR w regionie EMEA.

„Uzyskanie tytułu najlepszej firmy public relations w tak prestiżowym konkursie, jak SABRE Awards EMEA 2021 to dla nas ogromne wyróżnienie” – zaznacza Grzegorz Szczepański, CEO w Hill+Knowlton Strategies Poland. „Jest ono świadectwem zaangażowania i profesjonalizmu, jakie każdego dnia cały zespół H+K wkłada w pracę dla naszych Klientów. Wyróżnienie cieszy tym bardziej, że za nami rok pełen wyzwań, a uznanie największych autorytetów branży z PRovoke Media udowadnia, że poradziliśmy sobie z nimi najlepiej. To także dowód niezwykłej determinacji i talentu wszystkich osób pracujących w H+K, co napawa niewyobrażalną dumą” – dodaje.

Nagrodę w kategorii The Baltic otrzymała z kolei agencja Partner of Promotion za kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd. Szlaban na ryzyko”, zorganizowaną dla PKP Polskich Linii Kolejowych. Akcja dotyczyła problematyki bezpieczeństwa ruchu drogowego.

„Celem kampanii jest edukacja Polaków w zakresie prawidłowego przekraczania przejazdów kolejowo-drogowych oraz niekorzystania z tzw. »dzikich przejść«” – tłumaczy Paweł Czermak, Group Account Director w Partner of Promotion. „Gdy startowaliśmy, niewłaściwe zachowania na torach były przyczyną śmiertelnych wypadków niemal każdego dnia. Dzięki autentycznemu zaangażowaniu się wszystkich członków zespołu projektowego po stronie PKP PLK i agencji, kilku szalonym i efektywnym pomysłom, a także współpracy z opiniotwórczymi influencerami, kampania dotarła do wszystkich grup społecznych. Tak się składa, że właśnie startujemy kolejny, już drugi etap, więc otrzymana nagroda jest zarazem ukoronowaniem dokonanej pracy i świetną zachętą do dalszych działań” – mówi.

Nagrodzeni w SABRE Awards zostali ogłoszeni 9 czerwca 2021 roku podczas wirtualnej gali. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj