W grudniu 2017 roku w strukturach Saint-Gobain PAM, firmy oferującej produkty do systemów wodociągowych i kanalizacyjnych, utworzono dział marki i komunikacji marketingowej, nad którym kierownictwo objęła Aleksandra Puzyno. Odpowiada za zarządzanie komunikacją zewnętrzną, w tym opracowanie jej strategii, budowanie relacji z mediami, współpracę z podmiotami zewnętrznymi oraz tworzenie kampanii internetowych i programów wsparcia sprzedaży.
Do tej pory nie było wyznaczonej osoby odpowiedzialnej za działania wizerunkowe Saint-Gobain PAM w Polsce.
Aleksandra Puzyno wcześniej w strukturach firmy zajmowała się koordynowaniem programów lojalnościowych, kontaktami z mediami i PR-em marki ISOVER.
W latach 2012-2016 odpowiadała za działania media relations oraz projekty komunikacyjne w Grupie Kapitałowej KOPEX. Zainicjowała powstanie Grupy Wspólnych Inicjatyw pod roboczą nazwą „Górnictwo OK” przy współpracy z Fundacją dla AGH, Ministerstwem Rozwoju i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Była członkiem grupy roboczej ds. edukacji i upowszechniania CSR w Polsce przy Ministerstwie Gospodarki. W latach 2005-2008 koordynowała program konsumencki „Laur Klienta”.
Jest absolwentką public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a także zarządzania projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i grafiki wydawniczej i reklamowej w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach. (pp)