We wrześniu 2021 roku marka Agata – polska sieć salonów z meblami i wyposażeniem wnętrz – zaczęła współpracę z nową agencją. Przetarg na całościową obsługę komunikacyjną brandu wygrało Big Picture.
Agencja zajmie się opracowaniem oraz realizacją strategii w obszarze PR-u produktowego i korporacyjnego. Big Picture odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations oraz działania z zakresu kreowania wizerunku marki. Zespół korporacyjny agencji zajmie się doradztwem strategicznym, pozycjonowaniem eksperckim oraz koordynacją działań CSR na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.
Big Picture odpowiedzialne jest za stworzenie całościowej strategii działań PR marki z uwzględnieniem kontynuacji komunikacji związanej z platformą „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego”. Agencja zajmie się także działaniami z zakresu brand experience oraz realizacją projektów i wydarzeń specjalnych, spotkań z dziennikarzami i influencerami, a także wsparciem serwisu noiladnie.pl, przeznaczonego dla osób chcących zaprojektować swoje wnętrza od nowa.
Współpraca ma charakter długofalowy. Wcześniej, do sierpnia 2021 roku, za obsługę PR marki Agata odpowiadało 24/7Communication. (mb)