sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSalzman: eksponuj silne strony, ale nie stwarzaj pozorów perfekcyjności

Salzman: eksponuj silne strony, ale nie stwarzaj pozorów perfekcyjności

Ile kosztuje personal branding? „120 tys. USD i dziewięć miesięcy pracy. Jest jednak cały worek zastrzeżeń” – przekonuje Marian Salzman, prezes Havas PR na Amerykę Północną, na łamach Pulsu Biznesu.

Wypromować można każdego, nawet postać fikcyjną. Jednak nie zawsze jest to opłacalne, ponieważ można stracić własną reputację. Czasem nawet trzeba odmówić współpracy, np. wtedy gdy klientowi zależy tylko na rozgłosie, a nie na realnym realizowaniu planów. Jak dobrać partnera do pracy? „Kwalifikując kandydatów, w pewnym momencie rozmowy proszę: wymień trzech rywali, którym czegoś zazdrościsz” – zdradza Salzman. Odpowiedź na to pytanie jest kluczowa, bo w kreowaniu swojego wizerunku emocje są ważnym elementem. Nie ma wizerunku, który byłby nieskazitelny, ważne by „wygładzić słabości, wyeksponować silne strony. Tymczasem większość stara się stwarzać pozory, że wszystko robi perfekcyjnie. To głupie podejście”. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj