poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSama reputacja nie wystarczy, klienci oczekują certyfikatów jakości

Sama reputacja nie wystarczy, klienci oczekują certyfikatów jakości

„Przedsiębiorcy muszą ze zdwojoną siłą pracować nad swoim wizerunkiem, dbając, aby potencjalni klienci czy kontrahenci mieli dostęp do wszelkich informacji uwiarygodniających ich dobrą reputację” – powiedział Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy, na łamach Rzeczpospolitej.

Obecnie liczy się nie tylko jakość sprzedawanego produktu czy usługi, ale też wiarygodność w rozliczeniach firmy. „W dobie społeczeństwa informacyjnego i szerokiego dostępu do informacji przedsiębiorcy muszą skupić się na budowaniu rozpoznawalności swojej marki i zdobywaniu zaufania swoich klientów, inaczej znikną zapomniani” – czytamy w Rzeczpospolitej. Już nie wystarczy opinia solidnej, wypłacalnej firmy, godnej zaufania – klienci oczekują wiarygodnych opinii, rekomendacji czy certyfikatów jakości. Dzięki nim klient ma pewność, że firma nie zalega z płatnościami. „Zaletą certyfikatów rzetelności jest szybki dostęp do wszystkich tych informacji. (…) Bez konieczności weryfikowania różnych źródeł informacji, dociekania w różnych rejestrach i urzędach, klient czy kontrahent otrzymuje zaświadczenie o całym szeregu warunków, które spełnia podmiot i które gwarantuje firma wystawiająca certyfikat. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj