Adam Piwek z początkiem stycznia 2018 roku objął stanowisko menedżera ds. mediów społecznościowych w Santander Consumer Banku. Będzie odpowiadał za realizację strategii firmy w obszarze social mediów. Jest to nowo utworzone stanowisko.
Poprzednio Piwek przez rok był związany z Neon Shake, gdzie pracował jako Communications Manager. Opiekował się nowymi i obecnymi klientami pod kątem doradztwa komunikacyjnego, public relations, CSR-u i employer brandingu. Odpowiadał też za komunikację samej agencji. Obecnie działaniami PR-owymi Neon Shake zajmuje się Magdalena Misiarz.
Adam Piwek był związany też z Mind Progress Group jako PR Manager, a następnie – Head of PR. Pełnił także funkcję Marketing & PR Managera w spółce technologicznej Aduma oraz zajmował się eventami i PR-em w Ośrodku Kultury i Sztuki we Wrocławiu. Był też dziennikarzem prasowym i telewizyjnym.
Współpracował z markami i instytucjami takimi jak Akademia Przyszłości (Stowarzyszenie WIOSNA), Narodowe Centrum Kultury, Ministerstwo Gospodarki, JuraPark, Apsys (Europa Centralna), CBRE (Galeria Sfera), Factory Wrocław, sieć hoteli Scandic, Mall.pl czy Ceneo.
Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższych Szkół Bankowych w Poznaniu i Wrocławiu.
Santander Consumer Bank korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)