piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościSAR podejmuje działania na rzecz dekarbonizacji branży. Przystąpił do Ad Net Zero

SAR podejmuje działania na rzecz dekarbonizacji branży. Przystąpił do Ad Net Zero

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przystąpiło do inicjatywy Ad Net Zero Europe. To zobowiązanie organizacji branżowej do działań na rzecz zmniejszenia śladu węglowego w sektorze marketingu, produkcji reklam oraz planowaniu i zakupie mediów.

Ad Net Zero to złożony z pięciu punktów plan działania, który ma na celu przyspieszenie dekarbonizacji sektora marketingowego i walkę ze zmianami klimatycznymi. Jak informuje SAR, przystąpienie do inicjatywy „to nie tylko deklaracja zobowiązania do ochrony środowiska, ale także przejaw zaangażowania w tworzenie bardziej zrównoważonej przyszłości dla sektora komunikacji marketingowej w Polsce”.

Podpisanie umowy nastąpiło 18 kwietnia 2024 roku. Stowarzyszenie SAR włącza do tej inicjatywy wraz z innymi kluczowymi podmiotami branżowymi. Wspólnie deklarują dążenie do osiągnięcia zerowej emisji netto w komunikacji marketingowej. Inicjatywa zakłada współpracę między agencjami, klientami oraz rządem.

SAR zapowiada także działania mające promować i wspierać odpowiedzialną komunikację i konsumpcję.

„Jesteśmy dumni z tego, że możemy tworzyć polski rozdział Ad Net Zero. Mamy nadzieje, że w ślad za nami pójdą agencje oraz kolejne organizacje. Wierzymy, że tylko nasze wspólne wysiłki mogą przyczynić się do istotnej redukcji emisji gazów cieplarnianych i zmniejszenia negatywnego wpływu reklam na środowisko” – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj