SATURN rozpoczyna komunikację ze swoimi fanami w mediach społecznościowych. Sieć będzie obecna na portalach Facebook.com i Google+, a także w serwisie YouTube. Marka planuje także komunikację z użytkownikami forów dyskusyjnych i blogerami. Wesprze ją agencja 121PR.
Po stronie agencji projektem opiekuje się Maria Strachota, product&creative manager. Aktywna obecność w social mediach to kolejny krok SATURNA w ramach rozwoju swojej strategii on-line po uruchomieniu sklepu internetowego www.saturn.pl. Przez obecność w sieci marka chce wykorzystywać swoje kompetencje doradcy technologicznego dla klientów.
„Dobrze wiemy, jak ważna jest technologia i wiedzą to również nasi klienci, którzy coraz więcej czasu spędzają w mediach społecznościowych. Dlatego nie może nas tam zabraknąć. Stawiamy na aktywny dialog z naszymi klientami” – powiedział Marcin Rosati, członek zarządu Media Saturn Holding.
Poza informowaniem o ofercie sklepu, konkursach i innych akcjach, część działań komunikacyjnych on-line skoncentrowana będzie na umieszczaniu porad, informacji i ciekawostek na temat najnowszych technologii oraz produktów dostępnych w sklepach SATURN. Firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały kontrakt. (es)