Z okazji Światowych Dni Młodzieży uruchomiona została specjalna strona dla użytkowników Instagrama. Dzięki niej pielgrzymi mogą nawiązywać nowe znajomości.
Jak podaje krakow2016.com na Światowe Dni Młodzieży zarejestrowało się łącznie 356 294 pielgrzymów ze 187 krajów.
„Z myślą o nich powstała specjalna strona, która w czasie rzeczywistym gromadzi zdjęcia pojawiające się na Instagramie. Strona obejmuje fotografie publikowane w Krakowie, z obszaru Campusu Misericordiae lub zawierające hashtagi: śdm2016, jmj2016, wyd2016” – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.
Źródło: http://www.hashlovers.pl/turbo/lp/200/wyd2016krakow
Pomysłodawcą i realizatorem strony jest krakowski startup Hashlovers, specjalizujący się w realizacji kampanii na Instagramie. Proponuje usługę kontekstowego real-time marketingu, która zwiększa zasięgi komunikacji marki na Instagramie. Użycie Hashlovers umożliwiło promocję napoju BCAA Xtra marki Activlab Sport podczas SuperBowl 2015. Była to pierwsza polska marka obecna na tych rozgrywkach. Dzięki Hashlovers moderatorzy agencji w ciągu 4 godzin dotarli do około 70 000 użytkowników Instagramu, a liczba followersów profilu @bcaaxtradrink wzrosła o 58 proc. Za tę akcję w 2015 roku Abanana zdobyła główną nagrodę w amerykańskim konkursie DaveyAwards. (red)