SEC Newgate CEE powiększyło zespół kreatywny. W drugiej połowie kwietnia 2022 roku agencja poinformowała o zatrudnieniu pięciu osób, które odpowiadają za media społecznościowe, współpracę z influencerami, usługi kreatywne, digital oraz ATL
i BTL. Wzmocniono też dział client service.
W SEC Newgate CEE zespołem kreatywnym kieruje Agata Rychlik, Creative Director, a za rozwój kompetencji digitalowych odpowiada Zbigniew Tworek, Digital Director. Oboje raportują do Joanny Poniatowskiej, Founding Partner SEC Newgate CEE.
Stanowisko Account Director objęła w agencji w ostatnim czasie Anna Głowacka-Wróbel. Od ponad dziesięciu lat związana jest z produkcją filmów i sesji zdjęciowych. Ma doświadczenie w tworzeniu kampanii dla marek z różnych branż – pracowała m.in. dla ERGO Hestia, Gaspol, 4F, Outhorn czy Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Prowadzła też działania dla T-Mobile, PWC, LPP, Raiffeisen Banku, Śnieżki, Coca-Coli czy Carrefoura. Zajmowała się też organizacją i promocją eventów (prowadziła komunikację takich wydarzeń jak koncert Kylie Minogue w Stoczni Gdańskiej, Woody Allen and New Orleans Jazz Band w Sali Kongresowej, Fryderyki i PKO BP London Live). Ma też doświadczenie w mediach – współtworzyła pierwszy polski magazyn o designie „FUTU”, pisała dla „ELLE” i magazynu „A4”.
Art Directorem w agencji została z kolei Magda Major, multidyscyplinarna artystka, działającą w obszarze sztuki instalacji, scenografii, projektowania kostiumów i wzornictwa przemysłowego. Major specjalizuje się w tworzeniu oryginalnych kodów wizualnych i realizacji, które m.in. łączą sztukę i dizajn z projektami komercyjnymi, techniki manualne z nowymi technologiami, światło z obiektami papierowymi. Realizowała projekty
z takimi markami jak Oriflame, L’Oreal czy Lexus. Współpracuje z Laboratorium Narracji Wizualnych PWSFTiT w Łodzi przy tworzeniu scenografii interaktywnej do doświadczania filmów VR. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych we Wrocławiu z dyplomem w Katedrze Szkła. Jest stypendystką Wyższej Szkoły Sztuk Pięknych w Bratysławie.
Justyna Saciuk objęła w SEC Newgate CEE stanowisko Content Managerki. Wcześniej przez prawie dziesięć lat zajmowała się marketingiem muzycznym i publishingiem (IMS Sensory Marketing, Golba Music Publishing). Była konsultantką muzyczną dla biznesu
i mediów. Odpowiadała za identyfikacje muzyczne marek oraz narrację muzyczną reklam i zwiastunów filmowych. Pracowała także jako redaktor dla Warner Classics. W zawodzie copywritera zaczynała od pisania dla branży winiarskiej. Specjalizuje się w brand storytellingu. Pisała dla polskiego magazynu kulinarnego KUKBUK i opracowywała pomysły na kampanie reklamowe, scenariusze filmowe i strony www dla klientów z portfolio Grupy Eurocash i Grupy CBRE.
Funkcję Junior Project Managera pełni z kolei Aleksander Ploetzing. Ma doświadczenie w zarządzaniu projektami zdobyte podczas pracy w polskim i europejskim parlamencie. W swojej karierze wpółpracował z obecnymi parlamentarzystami i europarlamentarzystami zakresie komunikacji oraz kreowania marek osobistych w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Był członkiem sztabu wyborczego jednego z kandydatów na prezydenta, gdzie odpowiadał m.in. za organizację wydarzeń i obsługę mediów. Współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, dla której od dwóch lat tworzy komunikację na TikToku. Ponadto wspólnie z fundacją w ramach wolontariatu tworzy komunikację podczas Pol’and’Rock Festival. Jest studentem komunikacji wizualnej ze specjalizacją Communication Design na Uniwersytecie Wrocławskim.
Do SEC Newgate CEE dołączyła też Ewa Grabek, która objęła stanowisko Junior Account Executive’a. W branży PR pracuje od 2018 roku. Zdobywała doświadczenie, wspierając marki osobiste polskich olimpijczyków: Radosława Kawęckiego, Pawła Wiesiołka, Sylwii Zyzańskiej, Klaudii Zwolińskiej, Oktawii Nowackiej i paraolimpijki Oliwii Jabłońskiej oraz przedsiębiorczych kobiet. Zajmowała się także komunikacją korporacyjną, content marketingiem i projektami CSR. Współpracowała z takimi markami jak Santander Leasing, Adecco, Comp, Rafako, PZPPF czy PIIT. Jest współzałożycielką i prezeską Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego i absolwentką studiów dziennikarskich o specjalności public relations i marketing medialny. To także autorka pierwszej pracy naukowej o wpływie coming outu na markę osobistą polskiego sportowca. (mb)
Na zdjęciu głównym od lewej: Ewa Grabek, Anna Głowacka-Wróbel, Justyna Saciuk, Magda Major, Aleksander Ploetzing