W listopadzie 2021 roku SEC Newgate CEE poinformowało o sformalizowaniu współpracy z MullenLowe Group, służącej wzajemnej promocji usług, dostępowi do bazy klientów i rozwijania know how.
MediaHub, MullenLowe Warsaw i SEC Newgate CEE oferują komplementarne usługi w obszarach mediów, reklamy i PR-u. Grupa MullenLowe od sierpnia 2020 roku była klientem SEC Newgate CEE. Podpisanie umowy o partnerstwie „wznosi współpracę na wyższy poziom” – przekazuje agencja.
Firma założona przez Zofię Bugajną-Kasdepke, Joannę Poniatowską i Sebastiana Hejnowskiego agencję kreatywną i dom mediowy w projektach związanych z earned media, działaniach prospołecznych, kampaniach CSR oraz programach sustainability. Oprócz tego agencja, jak dotychczas, zajmuje się obsługą PR spółek w MullenLowe Group – do jej zadań należą doradztwo strategiczne, pozycjonowanie ekspertów domu mediowego i agencji reklamowej oraz prowadzenie biura prasowego.
Dom mediowy MediaHub wspiera natomiast SEC Newgate w obszarach takich jak strategia mediowa, planowanie i zakup mediów oraz dostęp do zaawansowanych narzędzi digitalowych. Ponadto MediaHub stanowi zaplecze agencji w zakresie data-driven insights.
„SEC Newgate jest partnerem, który doskonale uzupełnia nasze kompetencje i pozwala oferować naszym klientom pełne spectrum usług w ramach komunikacji 360. Dlatego włączamy usługi PR do naszej oferty, pracujemy razem przy przetargach, poszerzamy zakres doradczy. Co ważne, robimy to płynnie, działając jak jeden, zintegrowany zespół” – mówi Ewa Góralska, Managing Director MediaHub i członkini zarządu MullenLowe Group. (mb)