niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościSenat ogłasza konkurs na identyfikację

Senat ogłasza konkurs na identyfikację

Kancelaria Senatu we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiła konkurs na zaprojektowanie i wprowadzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej dla Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarii Senatu.

Konkurs ma na celu ujednolicenie systemu identyfikacji wizualnej. W pierwszej części ma powstać nowa identyfikacja Senatu i jego organów, czyli Marszałka Senatu, Prezydium Senatu, Konwentu Seniorów, Komisji Senatu oraz – dodatkowo – Senatorów i Biur Senatorskich, a także Szefa Kancelarii Senatu. W tej części ma zostać zastosowane godło Polski.

W drugim etapie ma zostać zaprojektowana identyfikacja wizualna Kancelarii Senatu i jej jednostek (w tym biur) z wykorzystaniem Orła Zygmuntowskiego.

Konkurs ma charakter otwarty. Będzie przebiegał dwuetapowo. W pierwszym etapie, na podstawie nadesłanych portfolio, jury wyłoni pięciu finalistów. Zostaną oni zaproszeni do odpłatnego przygotowania projektu identyfikacji. Później z tego grona jurorzy wybiorą zwycięzcę, który otrzyma nagrodę główną i opracuje całość materiałów identyfikujących Senat RP i Kancelarię Senatu. 

Zgłoszenia zawierające portfolio można przesyłać do 27 marca 2017 roku.

Pierwszy etap konkursu zostanie rozstrzygnięty 11 kwietnia 2017, a wybrani do drugiej części projektanci będą nadsyłać propozycje do 26 maja. Zwycięzca zostanie wybrany 12 czerwca 2017 roku.

Więcej informacji i regulamin konkursu na stronie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj