poniedziałek, 23 grudnia, 2024

Seniorzy w pracy

LinkedIn, Amazon, Google, Bloomberg chcą ocieplić wizerunek. Ma im w tym pomóc aktywizacja osób starszych – pisze pb.pl.

W tym celu marki przygotowały Dzień Przyprowadzania Rodziców do Pracy, który „pozwoli zasypać pokoleniową przepaść”. Według przeprowadzonych przez LinkedIn badań, aż 78 proc. seniorów nie rozumie w szczegółach, na czym polega praca ich dzieci. Firma chce zaprezentować się jako atrakcyjne miejsce pracy dla młodych, ale o tym najpierw powinni przekonać się ich rodzice — uważają z kolei pracownicy Amazona.

Jako pierwszy zdecydował się wprowadzić to rozwiązanie właśnie LinkedIn. Z pomysłu serwisu dość szybko skorzystali inni, w tym biura Google’a, Amazona, a także SAP czy British Airways. Firmy pokazywały rozwiązania poprawiające usportowienie pracowników, zadziwiały dostępnością rozrywek i networkingowym charakterem pracy – podaje źródło.

Niektórzy, np. nowojorskie biuro Google’a, zorganizowało nawet specjalne warsztaty dla rodziców, przybliżające w praktyce to, czym się zajmuje. Rodzice mogli dowiedzieć się, jak działają wyszukiwarki, na czym Google zarabia czy poznać sprzętową stronę zaplecza technicznego. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj