LinkedIn, Amazon, Google, Bloomberg chcą ocieplić wizerunek. Ma im w tym pomóc aktywizacja osób starszych – pisze pb.pl.
W tym celu marki przygotowały Dzień Przyprowadzania Rodziców do Pracy, który „pozwoli zasypać pokoleniową przepaść”. Według przeprowadzonych przez LinkedIn badań, aż 78 proc. seniorów nie rozumie w szczegółach, na czym polega praca ich dzieci. Firma chce zaprezentować się jako atrakcyjne miejsce pracy dla młodych, ale o tym najpierw powinni przekonać się ich rodzice — uważają z kolei pracownicy Amazona.
Jako pierwszy zdecydował się wprowadzić to rozwiązanie właśnie LinkedIn. Z pomysłu serwisu dość szybko skorzystali inni, w tym biura Google’a, Amazona, a także SAP czy British Airways. Firmy pokazywały rozwiązania poprawiające usportowienie pracowników, zadziwiały dostępnością rozrywek i networkingowym charakterem pracy – podaje źródło.
Niektórzy, np. nowojorskie biuro Google’a, zorganizowało nawet specjalne warsztaty dla rodziców, przybliżające w praktyce to, czym się zajmuje. Rodzice mogli dowiedzieć się, jak działają wyszukiwarki, na czym Google zarabia czy poznać sprzętową stronę zaplecza technicznego. (mw)