niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościSephora tworzy „Bezpieczne Przestrzenie” w ramach Pride Month

Sephora tworzy „Bezpieczne Przestrzenie” w ramach Pride Month

Sieć perfumerii Sephora w 2024 roku świętuje Miesiąc Dumy, tworząc „Bezpieczne Przestrzenie” („Safe Space”), w których osoby należące do społeczności LGBTQIA+ będą mogły bezpłatnie wykonać makijaż na Paradę Równości.

Firma w tym roku angażuje się w Pride Month podczas Parad Równości w 54 krajach, a 70 perfumerii będzie oferować tzw. „Safe Space”. Miejsca te mają dać osobom LGBTQIA+ „poczucie bezpieczeństwa, przynależności i godności” w świecie, w którym „często doświadczają prześladowania, nienawiści i przemocy tylko dlatego, że są tym, kim są”.

Inicjatywa ma na celu „promowanie świata pełnego inspiracji i inkluzywności, w którym każda osoba może celebrować swoje wyjątkowe piękno” – przekazuje marka. W specjalnych strefach każda osoba pod okiem zespołu Sephory będzie mogła skorzystać z bezpłatnego, szybkiego specjalnego makijażu lub akcentu makijażowego na Paradę Równości, a także demakijażu, jeśli będzie mieć takie życzenie. 

Osoby, które odwiedzą strefę, będą mogły również wziąć udział we „wzmacniających warsztatach makijażu – Classes for Confidence” i poznać m.in. podstawy makijażu.

Co więcej, w specjalnej strefie będzie też możliwość spotkania z zespołem HR. Osoby zainteresowane pracą w sieci Sephora będą mogły skorzystać z konsultacji i dowiedzieć się, jak dołączyć do zespołu.

„Safe Space” pojawi się w Warszawie, w perfumerii zlokalizowanej w Złotych Tarasach, w dniach 15-22 czerwca. Będzie także towarzyszyć dwóm Miasteczkom Równości podczas warszawskich Parad Równości: 15 oraz 22 czerwca (przy Pałacu Kultury i Nauki oraz przy skwerze Kahla nad Wisłą).

Projekt „Bezpiecznych Przestrzeni” realizowany jest przez Sephorę we współpracy z organizacją partnerską – Stowarzyszeniem Kampania Przeciw Homofobii. Firma współpracuje z KPH od 2021 roku. Początkowo prowadzone były wspólne działania edukacyjne i informacyjne w social mediach marki Sephora. Później firma wraz z KPH zorganizowali projekt warsztatów makijażowych w inkluzywnej atmosferze, dla osób transpłciowych i niebinarnych. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj