Przetarg na komunikację sieci perfumerii Sephora w mediach społecznościowych wygrało K2 Media.
Agencja odpowiada za obsługę profili marki w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie contentu na Facebooka, Instagram oraz YouTube. Do jej zadań należą także prowadzenie kanału BlogMakijaz.pl na YouTubie, sezonowe aktywacje konsumenckie, komunikację eventów, a także zakup powierzchni reklamowych w kanałach social media.
Umowę podpisano na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Po stronie K2 Media za działania odpowiada zespół Project Managerów – Magdalena Przybylska oraz Anna Sekretarska, nadzorowany przez Miłosza Jacynę, Social Media Team Leadera. Wcześniej obsługą Sephory w tym zakresie zajmowała się agencja faceADDICTED.
K2 Media współpracowało już z Sephora Polska pod koniec 2016 roku – sieć perfumerii zleciła agencji przygotowanie wideo z udziałem blogerek – Pani Ekscelencji, Aleksandry Żuraw i katOsu w ramach kampanii sezonowej Wonder Xmas. (mb)