Agencja Weber Shandwick uruchomiła nowy serwis internetowy poświęcony tematyce reputacji. Na stronie znajdą się informacje o nowościach oraz badaniach ze wspomnianego kręgu tematycznego, a także teoretyczne materiały i komentarze odnoszące się do metod budowania i zarządzania reputacją.
Jak twierdzi Andy Polansky, prezes Weber Shandwick, serwis ten ma zaspokoić potrzeby informacyjne związane z zagadnieniem reputacji, a managerom dostarczyć informacji o przydatnych narzędziach właściwego kształtowania reputacji przedsiębiorstw. Strona będzie też zawierała blog tematyczny oraz linki do innych źródeł poświęconych najbardziej aktualnym tematom związanym z reputacją. Twórcy serwisu zwracają uwagę na wyniki najnowszych badań, według których aż 63% wartości rynkowej przedsiębiorstw jest związana z ich reputacją. Stworzenie nowej strony jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie wśród managerów na wiadomości z tej tematyki. (psp)