SES, operator usług satelitarnych, powołał nowego dyrektora ds. marketingu i PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Stanowisko to objęła Urszula Marzec, która będzie odpowiedzialna za wzmacnianie pozycji SES w regionie oraz wspieranie zwiększania zasięgu technicznego satelitów ASTRA.
Marzec posiada 10-letnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania marką, marketingu i PR. Wcześniej pracowała w MTG World, gdzie odpowiadała za wszystkie działania związane z public relations i marketingiem dla kanałów Viasat w Polsce, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji PR oraz marketingowej, zarządzanie budżetem. Była również odpowiedzialna za nawiązywanie i umacnianie współpracy z partnerami biznesowymi, w szczególności podczas realizacji projektów dla platform cyfrowych i operatorów sieci kablowych. Pracowała również dla CANAL+ Cyfrowy.
Do zespołu marketingu Astra CEE dołączyła także Małgorzata Ślusarczyk, która będzie odpowiedzialna za marketing B2B, PR i działania z klientami na rynku czeskim i słowackim. Od 2000 roku Ślusarczyk pracowała w branży mediowej obejmując kolejne stanowiska w: Chello Media, Discovery Communications i Orange. (mb)