Dotychczasowy dyrektor ds. mediów i public relations zakończył wczoraj współpracę z warszawskim klubem. Zapytany przez PRoto.pl o powód podjęcia takiej decyzji odpowiedział następująco:
„To wyraz szacunku do prawa właściciela oraz nowych władz Legii do ułożenia wszystkich spraw w Klubie zgodnie z ich wizją, w tym także w obszarze mediów klubowych i komunikacji. Dodatkowo wraz z zespołem zrealizowaliśmy praktycznie wszystkie zadania, które postawiono przed nami, gdy w 2015 roku przychodziłem do Legii jako doradca Zarządu oraz gdy w 2016 zostałem dyrektorem ds. mediów i public relations”.
Seweryn Dmowski powiedział, że dwa ostatnie lata były dla niego bardzo intensywne i teraz chce nieco zwolnić tempo. „W najbliższych tygodniach zamierzam skupić się na pracy naukowo-dydaktycznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz kibicowaniu Legii Warszawa – mam nadzieję, że w drodze po kolejne mistrzostwo. Planuję pozostać aktywny na rynku konsultingu w obszarze komunikacji strategicznej i kryzysowej, a także sportu. Pierwsze zapytania i oferty spływające z rynku sprawiają, że widzę tu przestrzeń dla rozwoju mojej firmy konsultingowej” – wyjaśnił Seweryn Dmowski.
Były dyrektor ds. mediów i public relations Legii Warszawa o swoim odejściu z klubu poinformował także na Twitterze. Legia Warszawa korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)
Źródło: twitter.com/seweryndmowski