Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Sfaulowany Neymar twarzą kampanii przeciw bezpodstawnemu wzywaniu karetek. neymar został twarzą kampanii społecznej przeciw bezpodstawnemu wzywaniu karetek, prowadzonej w mediach społecznościowych instituto nacional de emergência médica, czyli organu portugalskiego ministerstwa zdrowia, który odpowiada za koordynację działań karetek pogotowia – podaje portal polsatnews.pl za pap. portugalska instytucja opublikowała na twitterze post ze zdjęciem neymara, które podpisała: „75,8 procent połączeń alarmowych pod 112 (również) jest nieuzasadniona”. wpis polubiło ponad 6 tys. użytkowników, a 3,7 tys. udostępniło go na swojej tablicy – czytamy. źródło: twitter.com/inemtwitting. dalej źródło opisuje, że piłkarz „oprócz widowiskowych dryblingów, podczas mistrzostw świata w rosji »wsławił się« przesadnym reagowaniem na faule rywali”. innym przykładem wykorzystania jego reakcji na boisku jest spot kfc. aktor grający neymara po sfaulowaniu zaczyna krzyczeć z bólu na boisku i się turlać. następnie w ten sposób opuszcza stadion i, turlając się dalej przez miasto, dociera do restauracji. ból ustępuje dopiero wtedy, gdy wchodzi do kfc – opisuje portal. (ak).
Neymar został twarzą kampanii społecznej przeciw bezpodstawnemu wzywaniu karetek, prowadzonej w mediach społecznościowych Instituto Nacional de Emergência Médica, czyli organu portugalskiego Ministerstwa Zdrowia, który odpowiada za koordynację działań karetek pogotowia – podaje portal polsatnews.pl za PAP.
Portugalska instytucja opublikowała na Twitterze post ze zdjęciem Neymara, które podpisała: „75,8 procent połączeń alarmowych pod 112 (również) jest nieuzasadniona”. Wpis polubiło ponad 6 tys. użytkowników, a 3,7 tys. udostępniło go na swojej tablicy – czytamy.
Źródło: twitter.com/INEMtwitting
Dalej źródło opisuje, że piłkarz „oprócz widowiskowych dryblingów, podczas mistrzostw świata w Rosji »wsławił się« przesadnym reagowaniem na faule rywali”.
Innym przykładem wykorzystania jego reakcji na boisku jest spot KFC. Aktor grający Neymara po sfaulowaniu zaczyna krzyczeć z bólu na boisku i się turlać. Następnie w ten sposób opuszcza stadion i, turlając się dalej przez miasto, dociera do restauracji. Ból ustępuje dopiero wtedy, gdy wchodzi do KFC – opisuje portal.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Sfaulowany Neymar twarzą kampanii przeciw bezpodstawnemu wzywaniu karetek. neymar został twarzą kampanii społecznej przeciw bezpodstawnemu wzywaniu karetek, prowadzonej w mediach społecznościowych instituto nacional de emergência médica, czyli organu portugalskiego ministerstwa zdrowia, który odpowiada za koordynację działań karetek pogotowia – podaje portal polsatnews.pl za pap. portugalska instytucja opublikowała na twitterze post ze zdjęciem neymara, które podpisała: „75,8 procent połączeń alarmowych pod 112 (również) jest nieuzasadniona”. wpis polubiło ponad 6 tys. użytkowników, a 3,7 tys. udostępniło go na swojej tablicy – czytamy. źródło: twitter.com/inemtwitting. dalej źródło opisuje, że piłkarz „oprócz widowiskowych dryblingów, podczas mistrzostw świata w rosji »wsławił się« przesadnym reagowaniem na faule rywali”. innym przykładem wykorzystania jego reakcji na boisku jest spot kfc. aktor grający neymara po sfaulowaniu zaczyna krzyczeć z bólu na boisku i się turlać. następnie w ten sposób opuszcza stadion i, turlając się dalej przez miasto, dociera do restauracji. ból ustępuje dopiero wtedy, gdy wchodzi do kfc – opisuje portal. (ak).