W czerwcu 2024 roku pracę w polskim biurze platformy e-commerce Shein rozpoczęła Jolanta Stryjczak. Objęła nowo utworzone stanowisko Head of Corporate Communications w Polsce, regionie CEE oraz krajach nordyckich.
Stryjczak ma ponad 22-letnie doświadczenie w pracy dla branży nowych technologii. Ostatnio, przez ponad pięć lat, była związana z Xiaomi, gdzie kierowała komunikacją i public relations w regionie CEE i krajach nordyckich.
Poprzednio, od października 2016 roku, pracowała jako PR Manager Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Odpowiadała tam za działania komunikacyjne takich projektów jak: Effie, Imagination Day, Cannes Lions (Young Creatives, Young Creatives Best Europe), KTR, Innowation Day czy Festiwal See&Say.
W tym czasie prowadziła również projekty komunikacyjne dla Audioteki.
Doświadczenie zawodowe zdobywała także w firmach Kodak, Nokia Mobile czy Huawei, gdzie pełniła funkcje kierownicze w obszarach marketingu, komunikacji Korporacyjnej i public relations.
Międzynarodową karierę zawodową rozpoczęła w marketingu i komunikacji w amerykańskim oddziale firmy Swiss Tech w Mass (USA). Ukończyła Elms College (Massachusetts, USA). (mb)