Sieć Badawcza Łukasiewicz, którą tworzą 32 instytuty z 12 miast w Polsce, ogłosiła przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej, która ma zwiększyć rozpoznawalność marki m.in. wśrod przedsiębiorców.
Komunikacja ma wzmocnić rozpoznawalność Sieci Badawczej Łukasiewicz jako „miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes”.
Kampania skierowana ma być do przedsiębiorców, w tym właścicieli oraz osób decyzyjnych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, a także do wyższej i średniej kadry zarządzającej w przedsiębiorstwach, menedżerów i osób odpowiedzialnych za technologie, finanse, rozwój i innowacje w dużych firmach, inżynierów działów technicznych i technologicznych, pracowników obszarów badawczych przy i w przedsiębiorstwach, ze szczególnym uwzględnieniem tych rozważających wprowadzenie innowacji w swojej firmie.
Wybrana agencja przedstawi koncepcję strategii, zaprojektuje oraz zrealizuje ogólnopolską kampanię medialną „z wykorzystaniem efektywnych narzędzi i kanałów dotarcia”. Następnie zadaniem wyłonionej w przetargu firmy będzie przeprowadzenie badania na grupie docelowej kampanii w zakresie znajomości spontanicznej i wspomaganej marki Łukasiewicz oraz przeprowadzenie badania na grupie do 20 dziennikarzy podejmujących tematykę badań i innowacji w zakresie znajomości spontanicznej i wspomaganej marki Łukasiewicz.
Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
Oferty można składać do 19 sierpnia 2021 roku do godziny 11:00.
Ze szczegółami postępowania można zapoznać się na stronie. (mb)