Ruszyła nowa globalna kampania wizerunkowa marki hotelowej Ibis promowana pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”). Jej celem jest wzmocnienie wizerunku hoteli działających pod jednym z trzech szyldów marki jako miejsc umożliwiających podróżującym realizację ich pasji. Inicjatywa związana jest z 50 urodzinami brandu hotelowego.
W Polsce działania związane z akcją rozpoczęły się 19 września 2024 roku.
W związku z kampanią marka zleciła przeprowadzenie badań na temat aktualnych i przyszłych trendów w podróżowaniu. Z raportu wynika, że najważniejszym czynnikiem w podjęciu decyzji o wyborze miejsca pobytu jest cena. Większość podróżujących wolałaby wydać mniej na hotel po to, by zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na inne atrakcje w trakcie wyjazdu.
Drugim najważniejszym czynnikiem przy wyborze określonej destynacji są osobiste zainteresowania podróżujących. Ponadto 34 proc. respondentów przyznało, że w 2025 roku planuje wyjazd w celu związanym z realizacją swojej pasji – wynika z raportu.
„Kampania »Go get it« to odpowiedź na zmieniające się potrzeby nowoczesnych podróżników. Ma pokazać światu, że hotele Ibis to synonim gościnności na każdą kieszeń i miejsce, w którym podróżnicy z całego świata mogą liczyć nie tylko na błogi wypoczynek, lecz także na hotelową załogę złożoną z ludzi, których misją jest zrobić wszystko, by ich goście cieszyli się pełnym komfortem, gdy »idą po swoje«” – czytamy w komunikacie prasowym.
W ramach kampanii przygotowana została seria siedmiu spotów na temat doświadczeń osób, które korzystały z hoteli marki Ibis w trakcie swoich podróży mających na celu realizację pasji lub spełnienie marzeń.
Materiały są emitowane w kanałach społecznościowych marki, a w niektórych krajach również w formie spotów reklamowych w telewizji.
Filmy są dostępne m.in. na kanale Ibis na YouTubie.
Za reżyserię spotów odpowiadają francuscy twórcy Clement Dozier i Camille Dauteuille. Nagrania zostały zrealizowane w hotelu Ibis London Sutton Point.
Działania związane z inicjatywą mają potrwać do końca 2025 roku.
Kampania „Go get it” powstała we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi London. (kn)