Thai Wok – sieć restauracji z kuchnią azjatycką – stworzyła dział marketingu. Stanowisko dyrekorki ds. marketingu i PR objęła Nina Żukowska, a funkcję Marketing Managera pełni Karolina Godlewska.
Thai Wok planuje rozwój kanałów społecznościowych oraz wzmocnienie wizerunku wśród partnerów biznesowych i klientów.
Żukowska dołączyła do Thai Wok w czerwcu 2021 roku jako doradca ds. marketingu. Z początkiem października objęła stanowisko dyrektorki ds. marketingu i PR. Wcześniej doświadczenie zdobywała m.in. podczas prowadzenia własnej firmy doradczej, zajmującej się tworzeniem strategii komunikacji dla sektora MŚP. Opracowywała strategie i zajmowała się event marketingiem, realizując projekty komunikacyjne dla takich marek jak Samsung, Johnie Walker, Desperados, Mitsubishi, Volvo, Orange, 3M Poland czy L’Oreal . Żukowska jest wykładowcą SGH oraz UMCS.
Nina Żukowska
Karolina Godlewska pracę w Thai Wok zaczęła z początkiem października 2021 roku. Jako Marketing Manager odpowiada za visual merchandising oraz współpracę z centrami handlowymi. Wcześniej, przez ostatnie pięć lat, pracowała w holdingu EBS, do którgo należy spółka Thai Wok. Odpowiadała za działania marketingowe sieci pralni 5asec, w tym rebranding na EBS. Wcześniej zajmowała się trade marketingiem w T-mobile (dbała o widoczność takich marek jak Apple, Samsung czy Huawei).
Karolina Godlewska
(mb)