W sierpniu 2021 roku w Good One PR awansowały dwie osoby. Ilona Rutkowska (z prawej na zdjęciu głównym) została PR Account Managerem, a Karolina Kapusta objęła stanowisko Account Executive’a.
Ilona Rutkowska w agencji jest odpowiedzialna za przygotowywanie i realizację całościowych strategii komunikacyjnych dla polskich i zagranicznych marek. Jako Account Manager będzie kierować pracą warszawskiego zespołu odpowiedzialnego za działania PR dla sieci POLOmarket, marki Lajuu by Weronika Rosati, firmy Glosel (marki Tania Książka oraz Bee.pl) oraz na rzecz Manufaktury Czekolady Chocolate Story i CSC Global Education. Do zadań Rutkowskiej będzie też należało wsparcie działu New Business agencji w procesach przetargowych oraz prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń.
Z branżą PR Rutkowska jest związana od ponad pięciu lat. Doświadczenie zdobywała, pracując dla takich marek jak m.in. Julius Meinl, Hulakula, Grupa SLOW czy Baltona Duty Free. Do Good One PR dołączyła w 2018 roku. Wcześniej pracowała w BEST PR, gdzie prowadziła projekty PR i social media dla marek z branży nieruchomości, handlu, mody i urody, a także w iDid Inoffice&Cowork, gdzie odpowiadała m.in. za obszar social mediów i marketingu. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończyła kierunek e-biznes ze specjalizacją marketing internetowy.
We wrocławskim oddziale agencji awansowała Karolina Kapusta, która pełni od sierpnia funkcję Account Executive’a. W Good One PR pracę zaczęła w październiku 2020 roku. Dotychczas obejmowała stanowisko Junior Account Executive’a w zespole kierowanym przez Martynę Dziopak. Obecnie będzie kontynuować działania z zakresu brand & corporate PR, influencer marketingu i personal brandingu dla obecnych klientów, takich jak Coccodrillo, Novakid i BookEdit. Kapusta karierę w branży PR zaczynała w dziale komunikacji i PR firmy Orsay, wcześniej natomiast wielokrotnie pracowała w biurze prasowym festiwalu MFF Nowe Horyzonty, była producentką sesji fotograficznych podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych, a także zdobywała pierwsze doświadczenie zawodowe w wydawnictwie Biuro Literackie. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim. (mb)