sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSkontrolować ryzyko

Skontrolować ryzyko

Jak PR-owcy mogą przewidzieć ryzyko związane z używaniem technologii cyfrowej w kampaniach firmy? – dowiadujemy się z portalu prnews.com. Coraz więcej firm używa nowoczesnych technologii przy tworzeniu kampanii marketingowych. By uniknąć potencjalnych kryzysów i utraty dobrej reputacji PR-owcy powinni ocenić stopień ryzyka kampanii online – radzi autor tekstu.
W tym celu warto odpowiedzieć na pytania:
1. Czy tradycyjne programy marketingowe współdziałają z cyfrowymi inicjatywami?
2. Czy realizowane przez firmę działania, przy użyciu technologii cyfrowej, są transparentne dla odbiorców?
3. Czy uważasz, że transparentność jest konieczna we wszystkich formach marketingu online?
4. Czy ostatnio oszacowałeś na nowo, jak odbiorca chciałby otrzymywać informacje?
5. Jeżeli tak, czy zacząłeś komunikować swoją ofertę w nowy sposób, tak by dostosować się do odbiorcy?
Jeżeli przynajmniej trzy odpowiedzi były twierdzące, ryzyko związane z używaniem technologii cyfrowej w firmie jest małe. Jeżeli większość odpowiedzi jest przecząca, oznacza to, że firma i jej reputacja jest zagrożona przez brak zrozumienia odbiorcy i nowych technologii. (ak)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj