poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSkopiowana promocja?

Skopiowana promocja?

Dziennik Bałtycki wziął pod lupę nową kampanię promocyjną Sopotu. Według Piotra Weltrowskiego, spot telewizyjny reklamujący Sopot do złudzenia przypomina reklamę…Gdyni. „Oficjalnie podobieństwo obu spotów to przypadek”, nieoficjalnie, jak pisze dziennikarz, „niemal cały sopocki magistrat huczy jednak od plotek”.

Reklamy są „niemal identyczne”, relacjonuje dziennikarz. W obu pojawia się to samo hasło: „najatrakcyjniejsze miasto dla biznesu w Polsce w najnowszym rankingu miesięcznika Forbes”. „Zaskakująco podobna jest również konstrukcja obu spotów”, oraz „charakterystyka obu miast”, relacjonuje Weltrowski.

Katarzyna Kucz-Chmielecka, naczelnik Biura Promocji Miasta nie widzi w tym problemu, tłumacząc, że „obie reklamy dotyczą tego samego tematu”. Dodaje ona również, że zbieżności te wynikają z „zasady budowania struktury reklamy”. „Obie reklamy przygotowała także jednak firma, co również może mieć wpływ na ich podobieństwo”, argumentuje naczelnik.(ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj