Poniedziałek
Wreszcie coś się zmienia w podejściu do kampanii społecznych. Pamiętny spot o dopalaczach wszyscy krytykowali, nowy o bezpiecznej jeździe wszyscy chwalą. Równowaga zachowana.
Dobrze skrojony storytelling, czyli specjaliści o nowej kampanii z mistrzem Tanogą
Wtorek
Edelman wygrywa konkurs na kampanię przeciwko nowotworom. Stawka to prawie 600 tys. zł. I oczywiście zdrowie Polaków.
Warszawskie Centrum Onkologii rozstrzyga konkurs za prawie 600 tys. zł
„Dlaczego większość naszych materiałów od lat bezpowrotnie ginie w skrzynkach mailowych dziennikarzy? Powód jest ten sam – PR-owcy odlatują” – pisze Bartosz Sawicki. Do tematu ginących e-maili jeszcze w tym tygodniu powrócimy
PR-owcu, nie trać kontaktu z rzeczywistością
Środa
Za dużo TVN24 w TVN48? Najwyraźniej do takiej konkluzji doszli przy ulicy Augustówka 3. I zgłosili do Twittera bezprawne wykorzystywanie logo stacji. Od teraz mamy Depeshe48. Nowy logotyp jednak nie ma nic wspólnego z zespołem Depeche Mode.
Twitter blokuje TVN48. A profil wraca z nową nazwą i nowym logo
Czwartek
Przejście z dziennikarstwa do PR-u to bilet w jedną stronę? Niekoniecznie. Anna Godzwon postanowiła powrócić. Z Biura Prasowego Kancelarii Prezydenta do Polskiego Radia.
Zastępca dyrektora biura prasowego Kancelarii Prezydenta RP wraca do radia
Lord Chadlington założył agencję Weber Shandwick. Ale przyznaje, że karierę w PR lepiej zacząć od pracy u klienta, niż w agencji.
Założyciel Weber Shandwick: „Byłem szczęściarzem, że miałem wolność. Dziś już tak nie jest”
Piątek
Zbigniew Stonoga ujawnia e-maile Rafała Szymczaka, który jako PR-owiec doradza Ryszardowi Petru. Ujawnianie dokumentów rywali to metoda, choć chodzi o Nowoczesną, stara jak świat.
Rafał Szymczak: „z Ryszardem Petru znam się od bardzo dawna i ta znajomość ma też wymiar biznesowy”
I na koniec, tak jak obiecaliśmy, powracamy do znikających e-maili. Okazuje się, że 20 proc. korespondencji w ogóle nie dochodzi do odbiorców. Firmy chcą wysyłać coraz więcej, filtry antyspamowe przepuszczają coraz mniej.
Wysyłki e-mailingowe: co piąta wiadomość w ogóle nie trafia do odbiorców