Poniedziałek
Narodowym sportem Polaków jest narzekanie na logotypy, natomiast Japończycy specjalizują się w tworzeniu znaków typu „coś mi to przypomina”
Tokio nie ma szczęścia do logotypów. Nowy znak miasta i kolejne podejrzenia o plagiat
Agencji PR zabrakło w tym zestawieniu
Golden Drum 2015: LVOV z Grand Prix. 6 polskich projektów nagrodzonych
Wtorek
Obdzwonka to wcale nie jest prosta sprawa. Jako dziennikarze potwierdzamy, że źle przeprowadzony follow-up rzeczywiście nie zagwarantuje publikacji. Ani dobrego humoru u dziennikarza odbierającego telefon 🙂
PR-owiec to nie call center, czyli o tym jak nie robić follow-upów
Jak odpowiedzieć na pytanie, nie odpowiadając na nie wcale? Tę umiejętność posiada pewien odsetek PR-owców. I 100 proc. uczestniczek poniedziałkowej debaty wyborczej.
Debata Szydło-Kopacz: „spektakl entuzjazmu młodzieżówki PiS i ponury spacer sztabowców PO”
Środa
To, że dziennikarze niekoniecznie lubią odbierać telefony od PR-owców nie znaczy, że nie lubią się z nimi kontaktować wcale. Z pomocą przychodzi poczta elektroniczna.
Poproszę o e-mail w tej sprawie, czyli jaką formę kontaktu z PR-owcami preferują dziennikarze
Ta kampania powinna zmienić nazwę na #AlwaysWins
Always #LikeAGirl – najczęściej nagradzana kampania PR na świecie
Czwartek
Andrzej Godewski o programach polityków: jeśli produkt jest słaby, to PR nic nie wskóra
Uczelnia Koźmińskiego ma statek w logotypie. I ostatnio postanowiła powierzyć agencji Science PR swoje wizerunkowe stery
Akademia Leona Koźmińskiego z agencją
Piątek
Czasem przy pisaniu CV pokusa, aby to i owo dodać, jest naprawdę duża
PR-owcy kłamią w CV najrzadziej