W Rzeczpospolitej na stronach Dobrej Firmy można przeczytać o skuteczności działań wizerunkowych. Kinga Żelazek pisze: „trafna nazwa według specjalistów jest najcenniejszym elementem marki (…) jest najmniejszym i najważniejszym komunikatem. Dlatego warto w nią zainwestować powierzając jej kreację specjalistom.” Żelazek wyjaśnia, by najpierw sprawdzić w rejestrze Urzędu Patentowego, czy dana nazwa nie jest już prawnie chroniona. Jeżeli planujemy założenie strony internetowej powinniśmy sprawdzić także dostępność określonej domeny na portalu Naukowej Akademickiej Sieci Komputerowej.
Obok głównego tekstu zamieszczone zostały także opinie przedsiębiorców, którzy dzielą się doświadczeniem w kwestiach inwestycji w wizerunek i rady specjalistów, m.in. Moniki Pazik, wykładowcy w Warszawskiej Szkole Reklamy. Pazik pisze: „Na Zachodzie ceny za wymyślenie nazwy przez profesjonalistów wynoszą od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy dolarów. W Polsce rynek nazewniczy dopiero się tworzy, a ceny są relatywnie niskie – wahają się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych.” (ml)