piątek, 27 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościŚląskie się promuje

Śląskie się promuje

Rozpoczęła się kampania promocyjna „Śląskie. Na wyciągnięcie ręki”, której celem jest zachęcenie mieszkańców województwa do podróżowania po swoim regionie. Akcja jest kontynuacją kampanii z 2008 roku „Śląskie. Pozytywna energia”. Atrakcje turystyczne prezentowane w kampanii zostały podzielone na cztery kategorie: turystyka sakralna, aktywna, kulturowa i industrialna. Jak czytamy na stronie internetowej województwa aktualne działania promocyjne podkreślają – zarówno w warstwie wizualnej, jak i słownej – bogactwo regionu w atrakcje turystyczne . Kampania kładzie nacisk na bliską lokalizację obiektów turystycznych, zachęca do zwiedzania i poznawania najbliższego turystycznego otoczenia oraz prezentuje Śląskie w świetle dobrej zabawy związanej z turystycznymi wyprawami.

Hasło kampanii „Śląskie. Na wyciągnięcie ręki” prezentowane będzie w regionalnych stacjach telewizyjnych, prasie, na autobusach komunikacji miejskiej, billboardach, citylightach oraz usłyszymy w kilkunastu lokalnych stacjach radiowych. W ramach akcji przewidziano także konkurs fotograficzny oraz kilkanaście imprez promocyjnych w centrach handlowych. Przygotowano również specjalną grę komputerową, będącą wirtualną wędrówką po atrakcjach turystycznych Śląskiego.

Kampania potrwa od 5 maja do 4 czerwca 2009 r. Za jej strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest firma Business Consulting.(mk)



ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj