Jak poinformowała wrocławska Gazeta Wyborcza, powstał projekt logo Dolnego Śląska. Komisja ekspertów ds. mediów i reklamy uznała, że najlepiej będzie promował go ślężański niedźwiedź. Logo ma pomóc w planowanej na przyszły rok kampanii wizerunkowej regionu, której koszt wyniesie około 8 mln zł. Niedźwiedź miał już okazję reprezentować Dolny Śląsk na targach w Hanowerze 6 lat temu. Zgodnie ze słowami Leszka Stafieja, doradcy w dziedzinie komunikacji społecznej, marketingowej i mediów „(…) miś w pewnym sensie spaja burzliwe dzieje regionu. Łączy przeszłość z teraźniejszością, a do tego ma nośną, plastyczną formę i kontur, który można wypełniać dowolną treścią”. (jk)
Powyższa informacja została zmieniona przez Redakcję PRoto w związku z pojawiającymi się uwagami. Komentarze zamieszczone poniżej odnoszą się do poprzedniej wersji informacji.
Redakcja PRoto przeprasza za błędne podanie imienia Pana Leszka Stafieja.