piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościŚlężański niedźwiedź

Ślężański niedźwiedź

Jak poinformowała wrocławska Gazeta Wyborcza, powstał projekt logo Dolnego Śląska. Komisja ekspertów ds. mediów i reklamy uznała, że najlepiej będzie promował go ślężański niedźwiedź. Logo ma pomóc w planowanej na przyszły rok kampanii wizerunkowej regionu, której koszt wyniesie około 8 mln zł. Niedźwiedź miał już okazję reprezentować Dolny Śląsk na targach w Hanowerze 6 lat temu. Zgodnie ze słowami Leszka Stafieja, doradcy w dziedzinie komunikacji społecznej, marketingowej i mediów „(…) miś w pewnym sensie spaja burzliwe dzieje regionu. Łączy przeszłość z teraźniejszością, a do tego ma nośną, plastyczną formę i kontur, który można wypełniać dowolną treścią”. (jk)

Powyższa informacja została zmieniona przez Redakcję PRoto w związku z pojawiającymi się uwagami. Komentarze zamieszczone poniżej odnoszą się do poprzedniej wersji informacji.
Redakcja PRoto przeprasza za błędne podanie imienia Pana Leszka Stafieja.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj