Do słupskiego Ratusza wpłynęło już trzynaście ofert. Najdroższa z nich – jak informuje Dziennik Bałtycki – za ponad 104 tysiące złotych.
Władze miasta chcą, żeby identyfikacja wizualna pokazywała Słupsk jako miejsce nowoczesne, otwarte i różnorodne. „Chodzi o opracowanie na kanwie obowiązującego herbu nowego logo, wzoru papieru firmowego, wizytówek, kopert, pieczęci, a nawet tablic informacyjnych” – precyzuje autor artykułu w dzienniku.
Ostatnio Urząd Marszałkowski zapłacił za taką usługę 90 tys. zł. Wówczas jednak znak mocno skrytykowano. Wśród obecnych ofert, najtańsza wynosi ponad 15 tysięcy złotych, najdroższa z kolei blisko 104, 6 tys. zł. Cena ma być ważnym, ale nie najważniejszym kryterium. Oceniana będzie również „kreatywna koncepcja opisowa przyszłego wizerunku miasta” – czytamy dalej. (mw)