Wraz z początkiem lutego Starcom Mediavest Group Polska rozpoczęła obsługę marki Metaxa w mediach społecznościowych. W ramach współpracy agencja zajmie się tworzeniem komunikacji w social mediach, planowaniem i realizacją działań w tym obszarze dla klienta.
Ze strony agencji działania koordynuje zespół SMG LiquidThread, który w ramach SMG Polska odpowiada za kreację, produkcję, media społecznościowe i branded content.
Agencję wybrano w drodze przetargu. SMG nie informuje, na jak długo podpisano umowę.
„Propozycja SMG LiquidThread wyróżniła się bardzo rozbudowaną częścią analityczną, której zabrakło u konkurentów. Szeroka analiza, dobre wnioski i ich przełożenie na koncept komunikacyjny w głównej mierze zdecydowały o wyborze oferty naszej nowej agencji” – mówi Martyna Strzałka, Brand Manager w firmie CEDC International, która jest dystrybutorem marki Metaxa.
SMG LiquidThread w obszarze mediów społecznościowych pracuje dla takich marek jak między innymi Coca-Cola, Milka, Crunchips, Kujawski, Lajkonik i Kamis. (ak)