17 września 2024 roku podczas corocznego wydarzenia Snap Partner Summit twórca Snapchata zaprezentował nowe narzędzia dla twórców. Jak twierdzi, mają one pomóc w dostosowaniu aplikacji do konkurencji, w tym m.in. TikToka i Instagrama – informuje techcrunch.com.
Na Snapchacie pojawiła się możliwość odpowiadania na komentarze użytkowników za pomocą wideo, która ma na celu zwiększenie zaangażowania odbiorców. Opcja ta jest już dostępna od dłuższego czasu na TikToku i Instagramie, a użytkownicy często wykorzystują ją m.in. do podtrzymywania konwersacji na temat filmów czy odpowiadania na pytania obserwatorów – czytamy.
Aplikacja pozwoliła też twórcom na personalizację swoich publicznych profili przez przypinanie ulubionych snapów. Dzięki temu mogą oni wyróżnić swoje prace, a obserwatorzy mają możliwość zobaczenia rodzaju treści, które są regularnie publikowane przez danego twórcę.
Jak podaje źródło, użytkownicy mogą również ujawniać swoje zaangażowanie i dane demograficzne w Snap Star Collab Studio, inicjatywie Snapchata, która łączy twórców z markami szukającymi osób do swoich kampanii marketingowych. Opcja ta ma pozwolić użytkownikom na zdobycie większej liczby partnerstw. Dzieląc się liczbami odzwierciedlającymi zaangażowanie na ich profilach, promują się wśród marek. (ao)
Źródło: techcrunch.com, Snapchat launches video comments and tools for creators seeking brand deals, Aisha Malik, 17.09.2024