Snapchat uruchomił poradnikowy cykl „Solutions in a Snap”, w ramach którego eksperci serwisu w krótkich filmach podpowiadają reklamodawcom, w jaki sposób mogą oni poprawić swoje wyniki na platformie. Serwis poinformował o tym na swojej stronie skierowanej do firm.
Jak czytamy, każdy z odcinków ma być poświęcony konkretnemu rozwiązaniu biznesowemu, dzięki czemu reklamodawcy będą mogli dowiedzieć się, które produkty i narzędzia pomogą im osiągnąć cel.
Do tej pory Snapchat opublikował pierwszy odcinek serii, który dotyczy handlu. Zawiera on podpowiedzi, jak przyciągnąć w aplikacji uwagę klientów korzystających z nowych rozwiązań i funkcji, które mogą ułatwić reklamodawcom tworzenie angażujących i efektywnych treści.
Kathleen Gambarelli, Product Strategist w Snapchacie, która prowadzi ten odcinek, opowiada o formatach reklamowych dostępnych na platformie, m.in. Collection Ads, Snap Ads czy Story Ads. Zachęca także do korzystania z narzędzia Snap Publisher, dzięki któremu można stworzyć mobilne reklamy, a następnie uruchomić je, wykorzystując Ads Managera, który z kolei pozwala na ich targetowanie, optymalizację oraz mierzenie wyników. (bm)