Snapchat prowadzi testy nowego formatu reklamowego w swojej aplikacji w Stanach Zjednoczonych – informuje press.pl. Użytkownicy wyświetlający spoty zamieszczane w sekcji Shows będą zmuszani do oglądania sześciosekundowych filmów.
Jak czytamy, testowane reklamy, w odróżnieniu od tych istniejących już w aplikacji, wyświetlane są w formie pełnoekranowej i nie można ich pominąć. Gdy kliknie się na dany spot, pojawia się jedynie pasek informujący o pozostałej długości filmu. Wprowadzona zmiana nie wpłynie na materiały publikowane przez zwykłych użytkowników – pisze źródło. Pierwsze takie reklamy poświęcone są premierom kinowym oraz gadżetom technologicznym.
Czytaj też: Snap Inc. i jego wyniki kwartalne
Informacje o nowym formacie reklamowym pojawiły się w kwietniu 2018 roku. Dotychczas wszystkie reklamy w aplikacji można było pominąć od razu po ich rozpoczęciu. Jak zauważa portal, według największych reklamodawców użytkownicy robili to średnio już po około sekundzie trwania spotu. (jg)