22 sierpnia 2017 fińska marka Reima (producent odzieży dziecięcej) ruszyła z międzynarodową akcją Reima Kidventure Challenge pod hasłem #millionshoursofjoy, która ma zachęcić dzieci i całe rodziny do spędzania co najmniej jednej godziny dziennie na aktywności fizycznej.
Przedsięwzięcie prowadzone jest 15 krajach (Finlandii, Szwecji, Norwegii, Danii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Polsce, Estonii, Czechach, Szwajcarii, USA, Kanadzie, Rosji i Chinach), a celem uczestników będzie uzbieranie do końca roku miliona godzin w ruchu za pośrednictwem czujnika aktywności ReimaGo.
Koordynacją projektu w Polsce zajmuje się SNOW PR Events & Communications, a za działania odpowiada Joanna Blaut, Account Executive. Reima zdecydowała się na współpracę w oparciu o portfolio agencji oraz jej znajomość branży outdoor. Kontrakt z centralą w Finlandii podpisano do grudnia 2017 roku, czyli do końca trwania akcji.
Umowa obejmuje przygotowanie i realizację strategii komunikacji, relacje z mediami i influencerami, organizację spotkania prasowego oraz prowadzenie showroomu w Warszawie.
To pierwsza polska agencja PR, z której usług korzysta fińska firma.
(bm)