Kompania Piwowarska powierzyła obsługę w kanałach digital agencji MADOGZ. Wygrała ona przetarg, którego przedmiotem było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych.
MADOGZ odpowiada za całościową obsługę kanałów Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Agencja zajmuje się m.in. wprowadzeniem zaproponowanej koncepcji komunikacji dla poszczególnych kanałów socialmediowych, przygotowaniem contentu i nowej linii wizualnej dla publikowanych treści, a także planowaniem mediów i bieżącą administracją profilami Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych.
Komunikacja ma skupiać się na działaniach Kompanii Piwowarskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju i realizacji założeń strategii Lepsza Przyszłość 2030.
Po stronie MADOGZ realizacją projektów dla Kompanii Piwowarskiej kieruje Paweł Ostrowski, Startegy Director. Strony nie podają więcej szczegółów na temat kontraktu. (mb)