Agencja mediów społecznościowych Socialyse, wchodząca w skład Havas Media Group, rozbudowuje swój zespół. Stanowisko Head of Social objął Michał Szczerba, który zajmie się rozwojem firmy w Polsce – zarówno pod kątem operacyjnym, jak i poszerzania kompetencji.
Szczerba jest związany z branżą internetową od 2006 roku. Karierę rozpoczynał od pracy redakcyjnej w Media2.pl. Pracował również w dziale marketingu Blomedia.pl – sieci serwisów blogowych należących do NEXTWEBmedia, twórców m.in. platformy NaTemat. Od kwietnia 2009 roku przez kolejne dwa lata jako Marketing Manager rozwijał serwisy internetowe Spryciarze.pl i Gametrade.pl. Jako Creative Strategy Planner opracowywał strategie działań dla klientów agencji Wutees.pl oraz OS3Group. W ostatnim czasie pełnił funkcję Senior Strategy Plannera w agencji Lemon Sky, gdzie tworzył zintegrowane strategie dla marek takich jak Tymbark, WINIARY, Bayer, National Geographic Channel oraz Leroy Merlin. (es)